روح الله یزدان خواه مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نرمافزارهای بارگیری و توزین و ارتباط با مشتریان (CRM) در پتروشیمی کارون با همکاری شرکت دانش بنیان آوای اطمینان راه اندازی شد که با راهاندازی آن کل فرآیند فروش و تحویل از لحظه خرید در بورس کالا تا لحظه خروج محصول از مجتمع در یک بستر یکپارچه انجام میشود.
او بیان داشت: یکپارچگی (Integrity) فعالیتهای فروش، تحویل و مالی و الکترونیکی شدن فعالیتها و در نتیجه صرفهجویی میلیونها تومان کاغذ در باسکول، بازرسی و حراست از مزایای این طرح به شمار میرود.
یزدان خواه تصریح کرد: از دیگر مزایای این طرح میتوان به امکان صدور صورتحساب مشتریان به محض تحویل کالا و دریافت الکترونیک اسناد فروش توسط مشتریان و کاهش چشمگیر زمان فرایند پس از معاملات و صدور حواله و تحویل کالا اشاره کرد.
مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون ادامه داد: هماهنگی و به هم پیوستگی فعالیتهای حراست، بازرسی محصول و باسکول در تحویل محصول مبتنی بر بستر نرمافزاری یکسان و اطلاع رسانی لحظهای در خصوص وضعیت حمل و خرید مشتریان در تمامی ایام سال و در طول شبانه روز از طریق سامانه از ویژگیهای مهم این طرح به شمار میرود.
این مقام مسئول گفت: از اهداف این طرح میتوان به امکان ارسال کلیه درخواستها و شکایات مشتریان در تمامی ایام سال و در طول شبانه روز و امکان پایش شکایات و درخواستها توسط مشتریان به صورت سیستمی و آگاهی از آخرین وضعیت شکایت و درخواستها اشاره کرد.
انتهای پیام/م